aveda,

BEAUTY NEWS MELKIOR & HAIRCARE.RO

mai 01, 2016 Diana Cosma 0 Comments



Hristos a inviat!

Va doresc sarbatori frumoase si linistite alaturi de cei dragi! Stiu ca v-am obisnuit sa incep o luna noua cu un articol deste preferatele lunii trecute, dar luna aceasta nu voi scrie unul pentru ca despre majoritatea favoritelor va voi povesti in cateva articole ce le am pregatite.

Am lipsit in ultima vree de pe blog pentru ca am avut o perioada foarte aglomerata atat la scoala cat si la birou, si ajungand seara acasa obosita, nu prea mai aveam starea necesara sa scriu. Si nu imi place sa va scriu cand nu am chef, pentru ca va dat si voi seama ca nu am chef, asa-i?

Am vrut azi sa va povestesc putin despre cateva noutati de la Mekior si de la haircare.ro.

Haircare lansează Aveda în România!

Începând cu luna martie, la secțiunea de producători de pe haircare.roam introdus un brand pe care probabil tu și multe alte femei nu îl cunoașteți.

Cunoscut însă la nivel global, AVEDA se lansează astăzi oficial în România, în exclusivitate pe Haircare.ro.



Fiind pasionată de știința și arta florilor pure, echipa de specialiști din spatele brand-ului urmărește să dezvolte produse ceau la baza ingrediente naturale într-o mare proporție.

Ceea ce înseamnă astăzi Aveda reprezintă moștenirea cercetărilor austriacului Horst Rechelbacher. Acesta a lansat produsele în anul 1978, după o vizită în India, unde a descoperitsistemul holistic de ingrijirenumit Ayurveda, “Ayus” însemnând viață iar “veda” - știință.

Produsele Aveda sunt dezvoltate ținând cont de misiunea principală, care constă în îmbinarea a trei elemente: frumusețe, mediu și stare de bine

Cu alte cuvinte, compania are grijă să dea înapoi societății și mediuluiîn aceeași măsură în care a luat și se dedică descoperii formulelor perfecte pe bază de ingrediente naturale. Datorită formulelor pure, își recomandă produsele sub forma unei „prescripții” pentru frumusețe.

Ghidată de această misiune și de principiile legate de grija pentru mediu, Avedaa devenit prima companie din lume ce folosește energia eoliană în procesul de producție. De asemenea, este prima companie ce folosește în proporție de 100% plastic recliclabil sau derivat din plantepentru a-și ambala produsele. 

Aveda este un brand specializat în îngrijirea părului, însă dezvoltă și produse pentru piele sau produse de make-up. 

Pe Haircare, am introdus mai multe game de produse pentru îngrijirea părului, ce tratează diverse probleme. Pe site poți găsi gama Aveda Pure Abundance, Aveda Shampure, Aveda Color Conserve sau Aveda Be Curly, dar și o gamă dedicată bărbaților, Aveda Men Pure-Formance. Toate gamele au la bază conceptual unei îngrijiri delicate. 

Pentru mai multe detalii, te invităm pe haircare.ro. Aici vei găsi toate informațiile legate de modul de utilizare, ingrediente și beneficii, astfel încât să îți poți alege cu ușurință produsele din gama ce se potrivește perfect nevoilor tale. 

Împreună descoperim Aveda!




Melkior a lansat colectia de piepteni de tuns si coafat



Melkior a creat 6 modele de Piepteni din ebonita care prezinta calitate profesionala, finisare manuala si dinti netezi care nu deterioreaza cuticula. Se comporta delicat cu parul si cu scalpul, sunt rezistenti la temperaturi mari si substante chimice. Acesti piepteni flexibili, solizi si durabili sunt fabricati manual. Cele 6 modele sunt: pieptan ebonita cu coada de metal, cu coada de plastic, pentru styling, cu maner, 2 variante de piepteni pentru tuns. 



Pret: 39,90 lei – 49,90 lei

De asemenea, Melkior a creat 2 modele de pieptan de plastic care sunt flexibile, dar rezistente in acelasi timp si se comporta bland cu scalpul. Asigura precizie la tuns si la coafat. Unul este Pieptan pentru tuns si celalalt este Pieptan cu maner



Pret: 14.90 Lei


Alaturi de Melkior, va doresc si eu un paste fericit (desi nu-mi place urarea asta in mod special pentru ca ma duce cu gandul la vaci), dar intelegeti voi ideea. Sa aveti o zi de Paste si de 1 Mai faina!



Kisses,


  BLOGLOVIN | FACEBOOK  |  TWITTER  |  ASK.FM  |  INSTAGRAM | PINTEREST

You Might Also Like

0 comments: